Oflyt hela tiiiin..

Usch.. känns som om jag har världens jävla otursdag idag!
Började med ett jättebra dressyrpass barbacka på wininna och slutade med att jag ramlade av och tog emot mig med vänsterarmen som tidigare armbågen har hoppat ur led på. Kändes verkligen som att den hade gjort de, men det hade de ju inte gjort såklart. Fast jag förbannat ont!
Sen fick jag världens jävla fläskläpp för att tyson hade nått cpryck så att han slog i min haka och jag bet mig i läppen.
Trodde inte jag kunde få mer otur, men det slutar inte där såklart.. När vi skulle ta in hästarna blev Sophia superrädd för nått och flydde.. över mig.. haha, blev dragen på rygg en bit så nu har ja verkligen skitont i ryggen.

Finns det nån som någon gång har haft en sämre dag än vad jag har haft idag?!
NEJ, just de. Tror inte de du


Kommentarer
Postat av: lisa

2011-10-04 @ 21:38:18
Postat av: lisa

bad luck superkid

2011-10-04 @ 21:38:43
Postat av: Anonym

Sv Lisa; i know...

2011-10-04 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0