Nej, nu ska ja skärpa mig och börja blogga igen! Säger ja nu.. men kommer inte blir så om ja känner mig själv haha.

Vaknade halv 11 idag, känner mig hemsk.. Hästena fick sovmorron men de tror ja inte dom vill ha, buhubuhu dumt av mig.
Har inga direkta planer för dagen, men ja funderar på å baka en tårta iaf eftersom det är fars dag. Papsen jobbar ju hela dagen och kommer inte hem för än halv 10 ikväll därför fick han paketet igår, en tröja. Men tycker ändå att det är självklart att han ska få tårta, eller om de blir nått annat gott.. dä spörs!

På hästfronten.. har ja väl heller inte några planer. På wininna blir det väl antingen å rida ut en lite sväng för det var det ett tag den ja gjorde. Eller så blir det ett pass i paddocken, hoppning kanske. Det var också ett tag sen..
Med sophia har jag bara tänkte fortsätta på att gå ut och gå med henne ensam och träna lite mer lydnad eftersom hon är inte helt van att gå i grimskaft än. Hon hade ju aldrig gjort det när hon kom till mig så.

Nej, nu ska ja fortsätta kolla på tv å sen ge mig ut kanske. Hatar vinterhalvåret när det ska bli mörkt så fort!!



dom 2 vackraste och tokigaste hästarna i mina ögon♥


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Vilka gulliga hästar!

2011-11-13 @ 15:55:08
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0