Hatar att skriva rubriker.

Sitter på bussen påväg hem från skolan nu å direkt ja kommer hem ska ja klippa mig. Dryyyyygt faktiskt, stress och ja känner mig inte direkt fräsch i håret! Hade gympa vid 1 ungefär och vid 2 red ja lektion = äckligt hår, kan ja lova!

Banhoppning med wolter stod på schemat på ridningen. Gick inget vidare, han va stark i höger sida å ja glömmer helt bort att tänka på min sits eftersom jag har full kolla på att komma ihåg banan. Med i slutet tyckte ja de släppte litegrann, fast då höjde vi såklart! Vet inte varför men ja har en liten "höjdrädsla", jättejobbigt.. Vill hellre liksom träna banan på låga hinder så ja lär mig rida bra vägar och komma rätt in på hindren utan att behöva känna ångest för höjden..

Aja.. Fast hade mycke hellre velat ha wininna, det är det inga tvivel om! Måste försöka få med mig henne någon dag, kanske inte det här året.. Eftersom vi bara har LC:1 och gymkhanan kvar. Men nästa år, har ju liksom ridning ända till ja tar studenten så.
Det sämsta är att dom flesta har bildat sig en negativ uppfattning om ridtravare känns det som.. Men nu orkar ja inte skämmas över min häst längre bara för att hon är av en speciell ras!
Är sjukt stolt över min lilla tjej ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0